KONTAKTA OSS.

Har ni några frågor angående medlemskap eller ni kanske vill boka en lokal? Höra av er till oss, så hjälper vi er.

Bokning av lokal.

1. Medlem/ Förening

Skriv in vilken förening ni tillhör . Samt datum och antal personer det gäller.

2. Lokal

Fyll i vilken lokal ni vill boka. Absalon, Gripen, Limhamn, Drogden, kök, fikarum eller trädäck.

3. Sittning

Ni kan välja om ni eventuellt vill ha biosittning eller bord med stolar. Vi har hörslingar att låna ut, samt en projektor. Dessa får ni boka i förväg.

Övriga frågor.

Är det någonting ni undrar över? Frågor om medlemskap? Eller har ni några andra funderingar? Så är ni hjärtligt välkomna att höra av er till oss.

Föreningen Paraplyet

Industrigatan 33

212 28 Malmö

Receptionens öppettider

Bemannad: Måndag-Torsdag kl 9.00-14.00 (oftast)

Telefontid:  Måndag-Torsdag kl 9.30-13.30

Telefon: Tillfälligt nummer: 0702-299683

E-post: paraplyet@foreningenparaplyet.se

Organisationsnummer: 802489-6139

Bankgiro: 382-8753

Receptionist Henrietta

Busslinjerna hit

Det finns två busslinjer som man kan ta sig hit med.

Båda två kan man ta från Värnhemstorget.

• Buss 6 , Läge D,  mot Toftanäs via Videdal, eller enbart Videdal. Man går av vid Kungsliljans hållplats.  Ca 700m promenad, för att ta sig hit.

Buss 6 går oftare än Buss 9.

• Buss 9, Läge G, mot Ön via Rosengård. Då går man av vid Industrigatans hållplats. Ca 400m promenad, för att ta sig hit.