Arkiv

ARKIV.

2023-06-14

Här kommer några härliga bilder från vår grillning och tipspromenad.

Tack till er alla som deltog

Här har vi några trevliga bilder från vår Österlensresa den 8/9 -22.

Några trevliga bilder från föreställningen Primadonnans död som Paraplyet anordnade för sina medlemmar den 17/9-22.

Det bjöds på god mat och en underbar show. Mycket trevligt.

Lucia 2021 bild 7
Lucia 2021 bild 10
Lucia 2021 bild 5
Lucia 2021 bild 9
Lucia 2021 bild 1
Lucia 2021 bild 3
Lucia 2021 bild 6
Lucia 2021 bild 2
Lucia 2021 bild 4

Paraplyets lucia fika 2021.

Här kommer lite bilder från gårdagens fika. Vilket härligt gäng som dök upp. Ännu en gång, stort tack till er alla som ville var med och fira lucia här med oss på Paraplyet.

Bilder från tipsrunda och grillning den 12/8, 2021.

Ännu en gång blev Paraplyets tipsrunda med grillning en succé.

Det grillades korv som bara den och ljudet av skratt i bakgrunden var en underbar upplevelse som vi kunde njuta av igår.

Det bjöds på även strålande vackert väder och glatt humör.

Vi vill tacka er alla som visade intresse för vårt lilla evenemang och inte minst ett stort tack till er alla som fick denna dag att bli så lyckad.

Kansliet håller stängt tillsvidare.

Paraplyets styrelse har fattat ett beslut:

Alla våra lokaler kommer att vara stängda fram till den 31 maj. Vi återkommer med besked om det skulle blir någon förändring. Under den tiden kan ni fortfarande nå oss via mail.

Vid brådskande ärende vill jag be er att ni vänder er till vår Ordförande Gert Igheden. Honom når ni på mobil nr: 070-8494061.

Ni kan följa utvecklingen här på vår hemsida där vi uppdaterar allt nytt som rör oss.

Hoppas att vi snart ses igen, ta hand om varandra.

MVH Paraplyets Styrelsen.

2020-03-23

2020-04-30

Annorlunda Valborg.

År 2020, ett år vi definitivt inte kommer glömma på ett bra tag.

Ett år där allt har förändrats. De saker som vi tog för en självklarhet, helt plötsligt inte är det längre.

Ett år där vi får avstå från att kunna tacka en vän med en kram, till att istället få göra detta på distans via ett telefon samtal. Mycket har förändrats och det kommer förbli så ett bra tag framöver.

Viktigast nu är att vi håller oss till de rekommendationer som vi har fått från folkhälsomyndigheterna och att vi undviker fester och bilda folksamlingar.

Vi på Paraplyet önskar er en fin Valborg och en trevlig 1 maj. Hoppas att vi ses inom en snar framtid, ta hand om er.

Trevligheter med Paraplyet

2020-06-25

Doften av grillad korv och ljudet av skratt i bakgrunden var några av de upplevelser man kunde njuta av igår.

Den efter längtad återträffen med Paraplyets medlemmar blev en succé.

Det bjöds på vackert väder, glatt humör, grillning, fika samt en tipsrunda.